Tuesday 26 January 2010

Kempen Umum Hari Ke-4

Hari ini adalah hari ke-4 (26 Januari 2010) tempoh kempen calon bagi calon umum dan sesi bersama kepimpinan JAKMAS CD sesi baru (2009/2010). Sepanjang melalui tempoh kempen calon pelbagai kisah di luar jangka yang berlaku yang mula memahat memori untuk hari seterusnya. Sesi kempen atau rapat umum kali ini diadakan di Kolej Kediaman CD selepas semalam singgah di kampung AB. Antara foto yang sempat diambil untuk perkongsian:

Barisan kepimpinan JAKMAS CD Sesi 2009/2010

Sesi rapat Umum untuk Calon Umum yang bertanding

Kemeriahan dalam sesi rapat umum di Kolej Kediaman CD

Melihatkan kepada kehadiran yang datang adalah sungguh menggembirakan dengan kesungguhan mahasiswa untuk mendengar "taburan janji" yang sudah pasti mesti ditunaikan bagi mereka yang menang. Majlis Rapat Umum bermula agak lewat dari masa yang dijanjikan iaitu jam 8.20mlm. Alhamdulillah sehingga ke penghujung semuanya berjalan dengan baik.

Kehadiran mahasiswa memeriahkan suasana rapat umum

Team Orange antara yang mewarnai sesi rapat Umum di Kolej CD

Sorakan dan teriakan secara keseluruhan kepada calon-calon yang bertanding menggamit gema dewan Kolej CD. Dari warna merah hingga oren dengan pelbagai kreativiti dari semua pihak bagi menarik perhaian pengundi. Seperti mana sebelumnya di IP, KF dan AB manifesto calon tidak banyak berubah sebaliknya semangat dan juga kesungguhan calon makin bertambah menjelang sesi rapat umum yang terakhir pada malam esok.

Makluman sekali lagi untuk semua mahasiswa dan mahasiswi di UMS malam ini (27 Januari 2010) merupakan hari terakhir kempen calon Umum dan lebih memeriahkan lagi sesi rapat umum di Kolej Kediaman E akan diadakan dengan 13 calon bakal meneruskan perjuangan kebajikan mahasiswa di kolej kediaman E untuk sesi yang seterusnya.

Makluman!!!

Program : Sesi Rapat Umum Calon UMUM dan JAKMAS E
Tarikh : 27 Januari 2010 (Rabu)
Masa : 8.00 Malam
Tempat : Kafetaria Kolej Kediaman E

HIDUP!! HIDUP!!
MAHASISWA!!



No comments: