Tuesday 26 May 2009

Program LAMEGA ’09: Pantai Cahaya Bulan

Sepanjang cuti ini nur_mahasiswa diberikan kepercayaan untuk memegang dan mengurus Unit Tempat dan Pengangkutan bagi program LAMEGA ’09 atau dengan nama panjangnya LAMBAIAN MENARA GADING 2009. Berikut adalah ketetapan program LAMEGA ’09 yang dilaksanakan:

Nama Program : Lambaian Menara Gading 2009

Tarikh : 28 Mei 2009 – 30 Mei 2009

Tempat : Home Beach@HB Village, Pantai Cahaya Bulan

Anjuran : Markaz Siswazah Kelantan (MSK)& Kerajaan Negeri Kelantan

Program yang bertujuan untuk memberi pendedahan awal kepada pelajar yang bakal memasuki pengajian tinggi daripada abang-abang dan juga kakak-kakak dari universiti temapatan adalah satu langkah baik dan berterusan untuk memastikan adik-adik tidak terkapai-kapai di universiti nanti.

Antara sasaran peserta adalah dari lepasan SPM 2008, lepasan matrikulasi, STAM dan mereka yang bakal memasuki universiti. Program yang dilihat mampu memeberi sumbangan yang positif kepada pelajar dalam usaha untuk memastikan mereka tidak LESU,LEMAU dan LEMAH (3L) apabila berada di kampus.

Harapan daripada nur_mahasiswa agar program ini akan berterusan dan beroleh manfaat kepada semua yang terlibat. Semoga beroleh keberkatan dan keredhaan dari Allah s.w.t.

4 comments:

Hafizhilmi said...

aiaya..ana xleh jf faci sbb xg bengkel hr tu..huhu, tp insyaAllah g tgk hari jumaat nti

ACHIK AIDIK'S ABDULLAH said...

Salam Perjuangan...bestnya dapat join LAMEGA,Achik Aidik's belum ada rezeki lagi nak join program 2...sedihnya,macam terus nak naik belon balik jo...Semoga sahabat2 yg join LAMEGA dapat memikul tugas dengan baik semuanya...INSYAALLAH

Unknown said...

Salam perjuangan....
Bagus la dapat p program macam tu... tak jugak bosan kan duduk rumah terus...

nur_Mahasiswa said...

Salam buat semua sahabat
>>Hafizul Helmi
Alhamdulillah dokpe ado rezki laen kali y pntng niat utk Islam

>>Achik Aidik's Abdullah
Syukran atas sokongan. paling penting manfaatkan masa di mana sahaja kita berada utk Islam. Insyallah moga Allah s.w.t mnjaga niat d hati ini.

>>nahnu-jundullah
program mirip KRIS-syukran sahabat d Tawau sana. kirim salam semua.jumpa d UMS nanti
I love u.ha3