Wednesday 27 January 2010

Sesi Rapat Umum Hari Terakhir PRK 09/10

UMS, 27 Jan: Jam 8.00 malam bertempat di kafetaria kolej kediaman E bermula sesi rapat umum yang terakhir untuk calon JAKMAS E dan juga calon UMUM yang sudah memasuki hari ke-5 berkempen dan satu-satunya JAKMAS yang diadakan Pilihan Raya kerana jumlah calon melebihi kerusi yang dipertandingkan iaitu 13 orang.

Kehadiran mahsiswa UMS

Sokongan kepada calon

Suasana meriah dan keadaan yang menghidupkan suasana berkempen dengan jumlah kehadiran yang pada saya cukup memuaskan. Saya yakin masing-masing meletakkan kepercayaan yang tinggi kepada calon-calon yang bertanding untuk perjuangan kebajikan mahasiswa kelak.

Adab dalam berpilihan raya untuk menghormati antara satu sama lain dan mewujudkan satu persaingan sihat adalah amat perlu kerana bukan warna, bukan jumlah dan bukan sorakan yang menjadi pertimbangan. Lebih utama adalah untuk bersama membantu pimpinan pelajar untuk menjayakan matlamat kemahasiswaan.

Kehadiran pengetua kolej kediaman E Dr. Andika dan juga kakitangan Hal Ehwal Pelajr (HEP) meramaikan lagi suasana rapat umum.

Dua warna utama oren dan merah bersorak meraikan calon masing-masing dengan pelbagai gaya dan bentuk sorakan bagi meraih sokongan mahasiswa.
Laungan Hidup! Hidup! Mahasiswa! Diteruskan
Laungan Student! Power!
Undi! Undi! 08
Undi! Undi! 03
Jom mahasiswa UMS kita sama-sama turun ke Dewan Canselor UMS untuk memeriahkan dan mengundi calon pilihan anda.
Semarakkan Demokrasi Mahasiswa Kampus

No comments: